Site-ul www.amaru.ro, numit in continuare AMARU, este proprietatea Amaru Bijuterii SRL, inregistrata in Bucuresti, Bd. Dacia, nr. 15, Mansarda 1, CUI: 41666414.
Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos. AMARU isi asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fara o alta notificare.
AMARU garanteaza utilizatorului acces in interes personal (efectuarea de comenzi online, informare), pe site-ul www.amaru.ro si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau contrare intereselor companiei AMARU fara acordul prealabil scris al acesteia.
1. Produsele oferite de AMARU Bijuterii SRL pe site-ul www.amaru.ro, politica de preturi
Produsele comercializate prin intermediul www.amaru.ro sunt noi, in ambalajul original al producatorului si in momentul livrarii sunt insotite de factura si instructiuni de intretinere, conform legislatiei in vigoare. Produsele sunt oferite in conditiile respectarii prevederilor prezentului document si in limita stocului disponibil. Din acest motiv Amaru isi asuma dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs nu se mai regaseste in stoc. Preturile prezentate includ cheltuielile de livrare pentru produsele cu valoare de peste 1300 lei.
AMARU nu ofera nici o garantie in ceea ce priveste functionarea acestui site, informatia, corectitudinea descrierilor, actualizarea continutului, produsele de pe site precum si potrivirea lor pentru un anumit scop. Utilizatorii sunt de acord in mod expres ca folosirea acestui site si cumpararea produselor se face pe propriul risc, singura derogare reprezentand obligatia Amaru de a acorda utilizatorilor dreptul de denuntare unilaterala a contractului conform legislatiei in vigoare. Imaginile publicate pe site sunt pozate in studio si sunt conforme cu produsele care urmeaza sa fie livrate.
2. Plata produselor
La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect in ambalajul original, impreuna cu accesoriile aferente, copie de pe factura fiscala si talonul de garantie in original. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.
Garantia comerciala este de 30 zile de la data achizitionarii produselor cu obligativitatea de a pastra factura de achizitie, respectiv instructiunile de utilizare primite in momentul achizitiei. Drepturile consumatorului sunt respectate in conformitate cu Legislatia curenta/2019. Prin garantia acordata nu sunt afectate drepturile consumatorului prevazute de legislatia in vigoare.
Cumparatorului i se garanteaza ca in cazul defectarii in conditii normale de utilizare, pe durata perioadei de garantie, produsul va fi reparat gratuit sau va fi inlocuit. Urmatoarele situatii duc la scoaterea produselor din garantie: interventii sau reparatii executate de persoane neautorizate; nerespectarea de catre cumparator a instructiunilor de utilizare si intretinere primite o data cu produsul. Expedierea lui la furnizor se va face pe cheltuiala cumparatorului.
Daca Amaru nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului in cel mult 30 de zile de la data returnarii.
3. Livrarea produselor
Livrarea produselor se va face oriunde in tara (Romania), prin intermediul Fan Curier. AMARU isi rezerva dreptul sa efectueze confirmarea comenzilor inainte de onorarea lor prin contactarea clientilor. Expedierea produselor se face in maxim 48 de ore de la data validarii comenzii. Comenzile de pe magazinul online se inregistreaza non stop, confirmarea si livrarea efectuandu-se in urmatoarea zi lucratoare in intervalul orar 9.00 – 17.00.
Costurile de livrare sunt:
- GRATUIT prin Fan Curier, pentru comenzile a caror valoare depaseste 1300 RON;
- Fan Curier – taxa de expediere este de 30 de lei, in cazul livrarilor pentru produse cu valoare de sub 1300 lei.
In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, el va fi contactat telefonic de catre firma de curierat. Daca livrarea nu se poate efectua datorita refuzului sub orice forma a clientului, dupa confirmarea telefonica prealabila a clientului acesta va fi introdus in baza de date a societatii AMARU Bijuterii SRL si nu va mai putea efectua comenzi de pe magazinul electronic www.amaru.ro, decat cu conditia platii in avans a produselor.
Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna. Factura constituie contractul de vanzare/cumparare conform legislatiei romane in vigoare. Clientul isi exprima acordul explicit la semnarea AVB-ului cu privire la faptul ca a primit produsul (produsele) care este (sunt) conform cu comanda si cu nevoile acestuia.
IMPORTANT! – In momentul în care ati primit/ridicat coletul de la curier, va rugam să verificati integritatea coletului iar in situatia in care observati ca ambalajul este deteriorat ori vi se pare suspect (suspectaţi faptul ca a fost desfacut) atunci va rugam să desfaceţi coletul in prezenta curierului pentru a verifica continutul coletului. Orice probleme legate de integritatea coletului (colet spart, etc) ori de continutul coletului (produse lipsa, deteriorate, etc) va trebui sa le semnalati imediat pe procesul verbal de predare/primire al curierului si în prezenta curierului, în caz contrar societatea noastră nu este responsabilă pentru integritatea produselor sau continutul coletului deoarece nu putem demara procedurile legale necesare intre societatea noastra si firma de curierat.
Va mulţumim.
Amaru Bijuterii SRL isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de AMARU care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, acte de terorism, proteste, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii romanesti.
Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de AMARU fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de AMARU de la acest client.
4. Garantia produselor
La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect in ambalajul original, impreuna cu accesoriile aferente, copie de pe factura fiscala si talonul de garantie in original. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.
Garantia comerciala este de 30 zile de la data achizitionarii produselor cu obligativitatea de a pastra factura de achizitie, respectiv instructiunile de utilizare primite in momentul achizitiei. Drepturile consumatorului sunt respectate in conformitate cu Legislatia curenta aflata in vigoare. Prin garantia acordata nu sunt afectate drepturile consumatorului prevazute de legislatia in vigoare. Cumparatorului i se garanteaza ca in cazul defectarii in conditii normale de utilizare, pe durata perioadei de garantie, produsul va fi reparat gratuit sau va fi inlocuit.
Urmatoarele situatii duc la scoaterea produselor din garantie:
interventii sau reparatii executate de persoane neautorizate; nerespectarea de catre cumparator a instructiunilor de utilizare si intretinere primite o data cu produsul. Expedierea lui la furnizor se va face pe cheltuiala cumparatorului. Daca Amaru nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului in cel mult 14 de zile de la data returnarii.
5. Dreptul de returnare a produselor cumparate. Returul produselor neridicate de client.
Clientul poate denunta unilateral contractul fara a invoca un motiv in termen de 14 zile lucratoare conform legislatiei in vigoare privind drepturile consumatorilor si poate returna produsul (produsele) in acelasi termen de 14 zile, numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul si accesoriile, adica acestea sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura. Returul produselor se supune acestei legi numai pentru produsele care sunt livrate clientilor prin curierat rapid.
Amaru nu va accepta primirea coletelor returnate, trimise cu ramburs.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Amaru va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport. In cazul in achizitiilor cu transport gratuit din suma rambursata se vor deduce:
- 30 de lei (cheltuielile de transport pana la client, suportate de Amaru, in cazul in care coletul a fost expediat prin Fan Curier).
Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc.
In cazul produselor achitate in avans, returnate – se anunta telefonic clientul cu privire la retur. Daca acesta doreste sa i se re-expedieze comanda, va avea de achitat doar taxele de transport pentru tur-retur (indiferent daca a fost un serviciu gratuit sau nu), plus taxele de re-expediere (daca e cazul: pentru produse in valoare de sub 1300 lei pentru transport prin Fan Curier). In cazul in care clientul nu doreste re-expedierea comenzii, i se va rambursa contravaloarea comenzii, mai putin costul transportului (indiferent daca acesta a fost gratuit sau nu – 30 lei pentru expedieri prin Fan Curier).
In cazul in care clientul nu doreste re-expedierea produselor, i se va rambursa contravaloarea comenzii, minus taxele de transport tur-retur.
Orice comanda ulterioara plasata de acest client va fi expediata cu conditia platii in avans a produselor.
In cazul produselor expediate in regim de plata ramburs – se anunta telefonic clientul cu privire la retur. Daca acesta doreste sa i se retrimita comanda, va trebui sa achite in avans valoarea produsului, dar si cea a transportului tur-retur, prin plata cu virament bancar. La acestea se adauga, daca e cazul taxa de transport pentru re-expediere, si anume: 30 lei pentru comenzi sub 1300 lei pentru transport prin Fan Curier.
In cazul in care clientul nu doreste re-expedierea produselor, dar plaseaza ulterior comenzi pentru alte produse, va fi obligat la plata taxelor de tranport tur-retur pentru comenzile neachitate.
Orice comanda ulterioara plasata de acest client va fi expediata cu conditia platii in avans a produselor.
6. Comentariile utilizatorilor pe site-ul amaru.ro
Utilizatorii care acceseaza site-ul www.amaru.ro pot face comentarii si pot adresa intrebari la adresa produselor oferite. Amaru isi rezerva dreptul de a nu publica pe site comentarii cu continut ilegal, amenintator, defaimator, care tulbura in vreun un fel viata privata a altor persoane, incalca drepturile de proprietate intelectuala, contine virusi, texte reprezentand mail-uri in masa sau orice alta forma de spam.
Amaru nu va purta responsabilitatea si nici nu va putea fi obligata la nici un fel de despagubiri pentru orice fel de daune produse de asemenea comentarii sau comunicari electronice, ele fiind oferite sub aceeasi limitare a responsabilitatii ca si restul continutului de pe site, conform articolelor din acest document. in cazul trimiterii unor informatii, altele decat cele legate de procesul de cumpare/vanzare a unor produse, se considera ca utilizatorul confera societatii Amaru Bijuterii SRL si partenerilor acesteia dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil si retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, precum si dreptul de a o distribui prin orice mijloc media oriunde.
Utilizatorul garanteaza ca are toate drepturile asupra continutului pe care il transmite prin orice modalitate pentru a fi publicat pe site sau nu, astfel incat, prin folosirea acestui continut, sa nu cauzeze prejudicii nici unei alte persoane.
7. Calitatea serviciilor de hosting, link-urile catre alte site-uri, erori de functionare
Site-ul www.amaru.ro este gazduit de serverele unei terte firme. Amaru nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site indiferent de motivele aparitiei lor, acestea incluzand modificari ale site-ului, setari, sau actualizari ale scripturilor programate. Amaru nu va putea fi facuta raspunzatoare pentru erorile aparute datorita folosirii anumitor browsere pentru vizitarea site-ului www.amaru.ro. Amaru nu raspunde de continutul, calitatea sau natura site-urilor la care se ajunge prin legaturi de pe site-ul www.amaru.ro. Pentru respectivele site-uri, raspunderea integrala o poarta proprietarii site-urilor in cauza.
8. Politica de confidentialitate
Amaru garanteaza securitatea si confidentialitatea datelor gazduite si transmise prin sistemul sau informatic. Aceste informatii vor putea fi folosite de catre Amaru pentru a trimite utilizatorului confirmarea comenzilor, diverse oferte speciale, promotii, etc. numai cu acordul prealabil al clientului. Furnizarea datelor personale catre Amaru nu implica obligativitate din partea utilizatorilor iar acestia pot refuza furnizarea acestor date in orice circumstante si pot solicita in mod gratuit stergerea acestora din baza de date. Orice astfel de cerere/notificare in vederea stergerii acestora din baza de date, se va data, semna si trimite de catre persoana inscrisa in baza de date prin e-mail la adresa info@amaru.ro, sau prin posta la adresa: Bd. Dacia nr. 85, mansarda M1, Bucuresti, sector 1.
Amaru se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti. Datele personale vor putea fi insa transmise autoritatilor in drept sa verifice tranzactiile comerciale sau altor autoritati in drept sa efectueze orice verificari justificate in baza legii, daca acest lucru va fi solicitat in conformitate cu legile in vigoare.
Datorita modului prin care datele cu caracter personal stocate de sistemul www.amaru.ro sunt transmise pe cale electronica, Amaru nu poate fi facuta raspunzatoare in nici un fel de pierderea acestora sau de copierea informatiilor de catre persoane neautorizate, prin folosirea de aparatura sau software de interceptare. La sesizarea utilizatorilor, Amaru va lua toate masurile si va pune la dispozitie toate fisierele necesare organelor competente abilitate sa rezolve acest tip de infractiune.
Informatiile furnizate catre Amaru sunt folosite numai in scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzilor, trimiterea de mesaje personalului Amaru, etc), conform legilor in vigoare. Amaru nu furnizeaza adresa dumneavoastra de e-mail unor terti, nu incurajaza spam-ul, si nu face publice datele furnizate de clientii sai fara acordul explicit al acestora.
Amaru certifica faptul ca va respecta drepturile conferite de Legislatia in vigoare privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, a Legii nr. 365/2002 privind comertul electronic, precum si a Ordonantei nr. 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta cu modificarile ulterioare. Printre aceste drepturi se numara:
- dreptul de a cere Amaru sa va confirme prelucrarea sau nu a datelelor Dumneavoastra personale, in mod gratuit;
- dreptul de a cere Amaru sa rectifice, actualizeze, blocheze sau sterge, in mod gratuit, acele date furnizate a caror prelucrare nu este conform dispozitiilor Legislatiei in vigoare;
- dreptul de a cere Amaru sa inceteze, in mod gratuit, prelucrarea datelor Dumneavoastra personale;
Orice astfel de cerere/notificare se va data, semna si trimite de catre persoana inscrisa in baza de date prin e-mail la adresa info@amaru.ro sau prin posta, la adresa: Bd. Dacia nr. 15, mansarda, Bucuresti, sector 1.
9. Dispozitii finale
Orice alta problema cauzata de produsele prezentate pe www.amaru.ro si care nu este deja tratata de nici un articol din prezentul document, se va solutiona pe cale amiabila in termen de 30 de zile lucratoare de la data sesizarii in scris a problemelor, de catre utilizator.
In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane sau unui organism de rezolvare a disputelor alternativ, agreat de ambele parti. Fiind de acord cu acesti Termeni si Conditii de Utilizare a site-ului www.amaru.ro, clientul isi asuma in totalitate consecintele ce decurg din folosirea in aceste conditii a site-ului.
10. Ambalarea bijuteriilor noastre
Toate bijuteriile Amaru sunt expediate în cutii de bijuterii elegante, gata pentru a fi oferite cadou.
11. Intretinere si garantie:
Pentru o durata de viata cat mai lunga a bijuteriilor Amaru retineti:
- Evitaţi contactul bijuteriilor cu apa, parfum, fixativ, spray sau alte produse cosmetice;
- Nu folositi acizi, grasimi sau detergenţi atunci când purtati bijuteria;
- Nu purtati bijuteriile atunci cand faceţi sport sau orice activitate ce ar putea determina lovirea sau deteriorarea acesteia;
- Purtati cu grija bijuteriile, montura lor nu rezista socurilor foarte puternice;
- Evitaţi expunerea prelungita la soare a bijuteriilor cu pietre pretioase si semipretioase, pentru a preintampina decolorarea lor;
- Bijuteriile din argint 925 sunt netratate cu rodiu si se pot oxida (innegri) in contactul cu umezeala sau caldura excesiva – acesta nu este un defect.
- Pastrati bijuteriile în cutii, pentru a se evita zgarierea sau distrugerea lor.
- Bijuteriile care conţin pietre insirate pe fir metalic necesita o atentie deosebita, inlocuirea acestuia fiind periodic necesara. Firul de otel siliconat se rupe la torsiune, socuri sau indoire. Este bine ca bijuteriile Amaru sa se pastreze deschise si desfasurate.
Reparatiile de service pentru cazurile de deteriorare a bijuteriei din cauza nerespectarii indicatiilor de mai sus, accidentelor, a neatentiei, a neglijentei, a utilizarii necorespunzatoare a acesteia sau a altor factori care nu au legatură cu defectele de material sau de manopera vor fi facturate cumparatorului.
Termene de garantie, conform Legislatiei in vigoare:
- 1 luna pentru bijuteriile din metal comun, placate cu aur sau argint;
- 6 luni pentru bijuteriile din argint placat cu aur;
- 2 ani pentru bijuteriile din argint sau din aur filat.
Conform Legislatiei in vigoare, garantia consta in remedierea gratuita a deficientelor aparute la produse în cadrul termenului de garantie si care nu sunt imputabile consumatorului. Produsele cumparate pot fi returnate doar in ambalajul original (inclusiv elementele de protectie antisoc), fara a fi utilizate sau deteriorate, in termen de 14 zile de la primire (mai exact, sa ajunga la noi in cel tarziu 14 zile de la receptionarea lor de catre dvs.), fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
Amaru va inapoia contravaloarea bijuteriilor in maxim 14 de zile de la data returnarii , prin transfer bancar. Cheltuielile directe ocazionate de returnare a marfii (transport marfa si comisioane retur bani) vor fi suportate in totalitate de cumparator iar returnarea produselor se va face folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea produselor catre dvs. (ex.: daca ati primit produsele prin curier rapid va trebui sa ni le returnati tot prin curier rapid). La returnarea partiala a comenzii la care s-a aplicat reducere, clientul pierde reducerea pentru intreaga comanda. Clientului i se vor restitui banii pentru pretul produselor returnate minus valoarea reducerii aplicata pentru intreaga comanda.
Nu primim coletele pentru schimb de produse sau retur a caror plata de transport nu a fost efectuata de expeditor! Nu primim colete cu ramburs! Clientul este responsabil pentru deteriorarea sau pierderea produsului in urma transportului de schimb sau returnare de produse catreAmaru.
Adresa de primire a produselor returnate:
Amaru Bijuterii SRL.
Bd. DACIA nr. 15, Mansarda M1, Bucuresti, 010402, Romania
Telefon: 0738843356,
Program: Luni – Vineri, orele 9 – 17.